Ik Faal…

images8Ja, ik geef het toe: ik ben keihard aan het falen in dit blog. Ik heb al twee Vrijdag Updatedagen gemist, en tussendoor komt er ook niet veel nieuws van mijn kant. Hierdoor is mijn laatste post al van een beschamende 21 dagen geleden. Gelukkig blijf ik aanmoedigingen krijgen, bedankt hiervoor.

1393641_10201413917087502_1018276433_nDat ik niks aan dit blog heb gedaan, betekent niet dat ik niet bezig ben geweest. Na een redelijk vruchteloos bezoek aan de Stoffenmarkt op de Blaak twee weken geleden(waar zijn alle goede kraampjes gebleven?), had ik zondag meer geluk op de Stoffenbeurs op het Noordplein. Hier was zoals vanouds genoeg keus uit verschillende stoffen en kwaliteiten, in alle mogelijke kleuren en met vele dessins. Ik kwam thuis met 25 meter fijne stoffen en een heleboel inspiratie. Ik ben meteen aan de slag gegaan met naald en draad en inmiddels begint er al iets van een collectie te ontstaan. Op de foto zien jullie alvast een sneakpeak van een aantal stoffen.

Plaats een reactie